tisdag 12 november 2013

Saker ni kanske inte visste om lilla jag

Har inte skrivit ett sånt här inlägg på ett tag så nu kör viiiii

* Jag känner alltid att det är något som är fel på mig om jag åker buss och ingen sätter sig bredvid mig på morgonen
* Jag har nu haft någon slags träningsvärk i kroppen konstant i över en vecka
* Jag vet inte vad jag vill göra efter studenten just nu, har en massa olika idéer!
* Jag tycker inte om att ha korta naglar, känner mig försvarslös då
* Jag äter inte på snabbmatskedjorna McDonalds, Max och BK och har inte gjort det på drygt ett år eller så
* Jag fryser väldigt ofta och det har blivit mycket mer nu när jag har gått (och går) ner i vikt! Smällar man får ta ;)
* Jag dricker kaffe varje dag efter skolan för att ha nog med energi för att dra och gymma sen #lifehack
* Jag är en riktig creeper när det kommer till killparfym, tycker det luktar så hiiimla gott
* Jag är som Bambi på is och blir jätteosäker om jag vet att det är halkigt någonstans, går jättestelt och konstigt. Tycker inte om den här årstiden asså ;)
* Just nu är jag obsessed med Eminems nya album. Älskar att lyssna på hans lyrics för de är så himla smart skrivna
* Jag snusade för första gången någon månad sen hehehe
* Om jag hade mycket pengar så skulle något utav det första jag köpte vara en massa träningskläder och skor. Jag tycker sånt är så himla snyggt och vill hellre ha ett par nya springskor än högklackade skor.
* Mina tre favoritserier är Snooki & JWOWW, The Big Bang Theory och The Fresh Prince of Bel Air.
* Jag vill ha en tatuering på min vänstra handled
* Jag brukade ha en massa smycken på mig och byta varje dag. Nu har jag samma örhängen i hela tiden och har inget annat på mig. Ibland har jag ett litet halsband som jag då har på mig non-stop i flera veckor.
* Jag och pappa ska på hockeymatch på torsdag kväll.
* Jag har min namnsdag på torsdag.


Nu blir det gymmet för min del!



1 kommentar:

  1. Känner du för att byta smycken så kika in hos oss :) Absolut billigast..

    I övrigt kan jag hålla med om nya albumet MMLP2

    SvaraRadera

Bloggarkiv