torsdag 7 november 2013

Minst sagt en intressant dag

Ja ni, min dag har varit minst sagt intressant.

Helt okej morgon och förmiddag, hade ett trevligt tandläkarbesök som gick på 5 minuter osv. Himla värt. Sen efter lunch så fick jag sms från pappa där det stod att vi ska på hockey på min namnsdag den 14 November.  Ser verkligen fram emot det, älskar att gå på hockey! :)

Under håltimmen gick jag till biblioteket för att skriva ut min psykologiuppsats. Skrivaren krånglade osv men tillslut så gick det bra. Hade en lektion sen och efter det så hade vi T.O.K där vi skulle jobba med våra uppsatser. Japp, då hade min kära datorskärm blivit helt svart. Den hade gått sönder. Jag har alla mina viktiga uppsatser och dokument på datorn så jag fick verkligen ångest och visste inte vad jag skulle göra. Är inte så himla rationell när sånt här händer så jag ville mest sätta mig ner i ett hörn och gråta. MEN, jag hittade tillslut en ängel som kunde hjälpa att koppla min dator till en annan skärm så att jag kunde gå in och spara allting på min kompis USB. Thank GOD, jag var INTE beredd på att skriva om alla mina uppsatser alltså. Fick ju även med en lånedator hem, så allt är helt okej nu igen, men jisses vilken panik jag fick.

Har även världens träningsvärk fortfarande, både i benen från i tisdags och magen från igår. Idag blir det att köra armstyrka igen! Får se när jag drar mig mot gymmet :) Imorgon börjar jag klockan 13.00 vilket känns heeelt okej asså ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv