torsdag 28 november 2013

Thanksgiving

Happy Thanksgiving allihopa!

Idag gick det så mycket bättre på gymmet! Körde faktiskt ett rent styrkepass, något som händer ytterst sällan. Brukar alltid börja med att köra cardio och sen köra styrka, men idag körde jag då som sagt bara styrka. Körde ganska mycket armar också eftersom jag verkligen är jättesvag i armarna och vill få mer muskler men brukar oftast köra benstyrka eftersom jag känner mig starkare när jag kör det hehe. Så nu på senare tid har jag försökt köra mer armar och variera mer :)

Imorgon är det fredag redan, kan knappt förstå det. Har en liten sovmorgon men imorgon tänker jag inte vara lika hurtig och gymma på morgonen som jag gjorde en annan gång. Har försovit mig varje dag den här veckan i princip så jag måste sova så mycket som möjligt känner jag ;) Har bara två lektioner och sen åker jag hem till Värmskog. Under helgen ska jag fira Thanksgiving och första advent och även baka pepparkakor (och skriva en massa uppsatser och labbrapporter såklart).

Nämde att jag köpte nya träningstights i lördags. Igår var det en tjej som efter step-passet sa att hon tyckte mina tights var fina, vilket totalt gjorde min dag töntig som jag är. 200 kr på Stadium!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv