torsdag 14 november 2013

Namnsdag

Wiiie, imorgon är det fredag och HELG!
Skickade in T.O.K uppsatsen förut så nu är den ur vägen, för tillfället. Till helgen har jag annat att skriva men ikväll kan jag bara slappna av och ha kul. Det är min namnsdag idag så jag och pappa ska nämligen på hockey! :)

När jag kom hem från skolan så fixade jag en kopp kaffe och kollade på nya Snooki & JWOWW avsnittet. Nu ska jag strax laga mat åt mig själv och sen så kommer pappa och hämtar mig. Eftersom jag ska på matchen så blir det en vilodag för mig idag. Tror min kropp behöver det också, så som den sliter! Det jobbiga med fredagar är att jag inte hinner träna en sista gång på gymmet innan jag åker hem till Värmskog, men men, jag överlever nog ändå! ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv