måndag 7 mars 2011

I´m back :)


Hejhej allihopa! Idag är det exakt en vecka sen jag blogga sist. Har inte orkat/kunnat på resan och igår hann jag faktiskt bara inte. Men nu är jag förhoppningsvis back on track igen :)
Ny design...igen! Jag tycker att det är kul med lite variation plus att det är så roligt att göra nya så jag kommer nog byta rätt så ofta ;)
Monday morning och dags för skola igen då, jag hann iaf med bussen :) Annars var det väl bara allmänt drygt i skolan...blev lite snöigt ett tag också haha ;P
Efter så stanna jag och öva inför showen med Nella lite :) Det kommer bli fett asså! :D Åkte hem och åt och sen har jag suttit här sen dess :)
Har bestämt för att prova på hur det är att vara vegetarian, det kommer bli intressant tror jag :)
Men nu är det så att jag inte tänker skriva om resan, för det orkar jag faktiskt...kommer upp bilder lite då och då istället ;)
Nu är klockan fem i åtta och jag ska se Top Model så har det very najs tills vi hörs igen! ;)

Hej dååå<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv