tisdag 17 juli 2012

10 sanningar om mig själv är alltid poppis så vi kör en till!

1. Jag både hatar och älskar att sova. Det känns som jag slösar så många timmar av mitt liv och jag gör hellre något annat! Ändå älskar jag att sova och sover alltid länge när jag kan! Bra där.
2. När någon är arg på mig har jag svårt att hålla mig för skratt. Det suger. Seriöst suger. Någon kan seriöst stå och skrika åt mig och kan inte hindra mig själv från att le/skratta. Inte alltid såklart. Men ofta nog! Uh..
3. Jag skulle vilja lära mig att åka longboard! Verkar så awesome!
4. Jag hatar att städa men städar jag åt någon annan så är det helt okej...om jag får blasta musik! ;) Har inte ens packat upp från usa än, allt ligger mitt på golvet. lyckad tjej.
5. Jag driver alltid med folk och pratar ofta med myyyycket ironi och sarkasm haha. Och ändå har jag vänner...
6. Folk märker alltid om jag mår dåligt. Vilket suger ibland. Hur dom märker det? Det är tyst.
7. Jag älskar OS. Punkt. Någon gång ska jag vara där. Sjukt avis på pappa som ska till London i år!
8. Jag vill tatuera mig och kommer nog göra det när jag fyller 18. Om jag inte ångrat mig såklart! :)
9. Jag har flugit tre olika flygplan. Asså JAG. Kan knappt tro det själv! In your face syo bitch...
10. Jag saknar alla mina vänner...men ingen verkar sakna mig haha! Nej serri asså. Känns som alla har glömt mig och lämnat mig forever. men men...what can u do

På tal om det sista. Kom hem till sverige. Vem var det som kontakta folk. Jag. Vem var det som kontakta mig? No. Body. (vet att jag överdriver men asså...förstår ni hur jag tänker eller är jag helt borta?)

Peace out brothers and sisters ;*




1 kommentar:

  1. Alltså jag tänkte skriva till dig när du kom tillbaka, men du skulle ju jobba och tänkte att det kanske inte var så lämpligt att störa dig på första dagen ;)

    SvaraRadera

Bloggarkiv