lördag 21 juli 2012

Lördag!

Happy lördag everybody! Vaknade imorgon (hahaha jag menade imorse) av att min familj ville dra till Lång udde (en badplats här i vskog) för det är faktiskt sol ute idag! Så vi drog dit, det var kallt, riktigt kallt! Tveksamt om jag kommer bada igen här i Sverige! Känner mig blek också, som en vampyr som inte varit ute i solen på ett bra tag. Jag vet att jag inte är jätteblek men när det är såhär dåligt väder så man inte kan sola varje dag känns det som det! :\
Efter sjön drog vi till det kända cafét som ligger här! Eller ja...dom är kända för sina räksmörgåsar! Jag som har bott här snart 16 år har aldrig ens smakat en så idag smakade jag på en för första gången i mitt liv, den här dagen kommer gå ner i historia! 

Ska även göra några turkosa slingor i mitt hår sen tror jag, iallafall någonting turkost! Så det blir turkost och lila (mer rosa nu typ)! Kolla vad långt och annorlunda mitt hår är nu jämfört med förra sommaren då jag hade jättekort (saknar det som fan ibland) OCH ofärgat hår! 
Saknar längden men inte den tråkiga färgen! Älskar att färga håret nu! Men man blir väl lite obsessed när man väl har börjat färga tror jag haha...
Fast jag längtar tills jag har låååångt hår :') bara att vänta det! Den här längden in between suger!
Visar bild på hur håret blir sen :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv