lördag 7 juli 2012

New York

Tjosan folket!

Befinner mig i en ny stat, med nya människor och med nya möjligheter! Är nämligen i New York hemma hos min aunt, uncle och cousin. Kändes awesome att komma hit igår, brukar alltid vara här när vi kommer till USA, så new york är det jag är van. New York är ju verkligen världens bästa stad, så sjukt vackert är det och man blir lika impad varje gång!

Igår drog vi till ett shoppingställe och hämta min kusin och handla. Sen kolla vi på trueblood och chilla hela kvällen.

Idag är det väldigt varmt (enligt dom här i ny, jag är van varmare pga Tennessee) så vi bestämde att bara stanna hemma idag och chillaxa. Jag och min uncle (vafan heter det på svenska?) drog till CVS förut och köpte Fresca och lila hårfärg! Min kusin ska färga mitt hår :D

Imorgon ska jag och syrran dra in till stan, alltså Manhattan haha. Jag vill till en sko affär som heter "Strut of NY" och dom säljer bara en massa Jeffrey Campbell skor! Dom är mycket billigare här, typ 70 $! :) Hoppas på att köpa ett par, men vi får se! Börjar bli trångt i resväskorna haha. Annars drar vi kanske till något museum, central park förmodligen och gör vad vi vill helt enkelt! Det blir nog en heldag i stan iallafall :)


Uppdaterar mer om någon dag eller så! ;*


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv