onsdag 11 juli 2012

Sista dagen

Yes, imorgon åker jag hem till lilla Sverige igen. Jag har blandade känslor inför detta. Jag passar inte in i Sverige som jag gör här och jag kommer sakna släkten och vännerna här. Vet aldrig när jag kommer se dom igen liksom!

Jag längtar ändå hem till skogen, sjön bakom huset, den rena luften och alla mina underbara vänner! De två länderna är så olika och har både sina positiva och negativa sidor. Men jag har verkligen haft en underbar månad här, det har gått så sjukt snabbt och jag har upplevt så mycket att min hjärna inte riktigt har hängt med tror jag.

Känns som det var igår jag gick igenom flygplatsen i Nashville själv påväg mot en familj jag aldrig hade träffat. Men ändå kunde jag inte sluta le, jag var så lycklig att äntligen vara framme i Tennessee och jag hade klarat allt själv.


Det här är den första resan jag har betalat för själv. Jag tror inte så många av mina vänner vet det. Ni tror säkert att jag bara är en bortskämd liten unge. Sanningen är att jag har sparat pengar ett bra tag för att kunna göra den här resan helt själv. Är ganska stolt över mig själv faktiskt. Många klagar över att dom aldrig reser. Men jag älskar att resa över allt annat så jag satsar på det ;)


Iallafall så ska det bli gött att komma hem. Jag vet att jag kommer frysa ihjäl och må skit de första dagarna men jag har halva sommarlovet kvar att njuta av ju!

Sommaren 2012 ska bli den bästa ever!


Hej då från the big apple ;* syns på fredag den trettonde Sverige! Mehehe


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv