söndag 15 juli 2012

Måndag?

God morgon världen! Ska strax gå till jobbet, ligger bara några km hemifrån så jag brukar gå dit :) Ska läsa HP idag och lyssna på underbar musik! Så himla chill att få betalt för att göra det ;)
Är det inte bara underbart med sommar? Vad jag älskar är att jag totalt förlorar uppfattning om dag och tid. Trodde det var måndag idag...men ja, söndag är väl lika bra det :)
Önskar att jag kunde gå runt i shorts och sommarkläder men jag fryser ju ihjäl här så nää, får väl vänta med det tills kroppen blir van detta svenska sommar väder!
Checka in min nya airforce jacka...jorå, den är lagomt cool sådär. Juste, mitt hår är lite lila också om ni missat det! Min kusin färgade mitt underhår lila. Har ju under alla mina resor till new york (tror det var sjätte gången) hunnit göra det mesta så nu när vi drar dit så gäller det att komma med nya ideer. Så varför inte färga håret lila nere i källaren? ;)

Peace out brothers ;*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv