fredag 27 juli 2012

Work

Snacka om busy day back at work! 30 pers, det är banne mig mkt under 4 timmar där ute i ingenstans! Fick göra guidningar på både engelska och svenska. Kom ett par från Holland och en familj från Schweiz. Var lite roligt för jag fatta vad dom sa haha! Holländskan bara för att jag varit där några ggr nu och vissa saker liknar tyskan, sen snacka familjen swiss/german, vilket var skumt as hell, men jag fatta det mesta iaf eftersom jag läst tyska typ 4 år nu! :p *stolt unge* 
Det är ju typ 10x roligare när det kommer turister från andra länder dit, I love it!

Så sjukt taggad inför invigningen ikväll, vill bara att klockan ska bli tio redan!!! Man vet att man är lite väl obsessed när man dissar en fest för att kunna vara hemma och se den...
Hoppas ni haft en bra dag ute i det fina vädret! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv