tisdag 24 juli 2012

Bored

Hejsan! 
Blev ingen arvika, eller karlstad för den delen, eftersom min kära buddie har migrän! Skit tråkigt! Hoppas du blir bättre snabbt! ;*
Istället har jag hängt hemma, kollat ett avsnitt av Glee, kollat på Fullt Hus! Fick världens lust att kolla på Fresh prince of bel air, om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket från den serien! Har alltid blandat ihop den och The cosby show (dont ask me why)! Men nu laddar jag ner första säsongen av den iaf! 

Åh vad det suger att inte göra någonting. Jag kan inte vara uttråkad asså! Blir ju mega depp. Men nu är jag fast här i vskog som vanligt, med inget att göra! Internet dampar loss också! Asså vad fan gör alla under dagarna om ni inte jobbar/har något planerat? Vandrar ni runt som förvirrande idioter som jag som inte vet vad ni ska göra med era liv eller är det bara jag som alltid vill göra någonting?!
Tror jag ska ta och måla lite så jag kommer in den härliga transen då man bara sitter och skuggar i evigheter! Blir det bra kanske jag visar sen haha!

Bild på klänningen jag köpte igår, 50 kr på gina! 
(sry för att jag inte är modell precis haha, men min blogg, my body!)




2 kommentarer:

Bloggarkiv