onsdag 25 juli 2012

Onsdag

Hej alla underbara människor, hoppas ni mår bra!
Själv har jag haft en bra dag, det var ju faktiskt sol och varmt ute idag, så himla gött!
Drog till sjön ett tag och på kvällen drog jag och syrran ner till skolan, vi åkte inlines (läskigaste jag ever gjort), spela basket och fotboll. Det var as najs!
Sen drog vi till sjön igen på kvällen, fett fint och gött där asså.
Nu kollar jag på Fresh Prince of Bel air, asså, fyfan vad roligt det är asså, så himla härliga!

Imorgon får vi besök av min morbror också, inte ofta vi träffar släkt eftersom vi inte har så mycket (+ att hälften är på andra sidan jordklotet) så det ska bli najs!
Sov gott och ha det bäst! ;*

Märker nu själv att jag låter överdrivet glad och typ...optimistisk haha. Men ah, så äre faktiskt, mår gött just nu! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv