tisdag 10 juli 2012

4 veckor

Som rubriken säger har jag varit här 4 veckor! I övermorgon börjar resan mot Sverige, vi kommer hem på fredag dock. Mår alltid så dåligt när man åker framåt i tiden så jag är inte speciellt taggad. Börjar även jobba dagen efter jag kommer hem haha, kommer vara så hjärndööööd.


Annars njuter jag av de sista dagarna jag har kvar här. Igår åkte vi till havet och sen till Freeport. Det var underbart, dock fick jag sjukt ont i huvudet efter all sol!


Idag åkte jag, syrran och min kusin till ett meega stort shoppingcenter. Det är sjukt stort. Skräll att jag spendera ännu mer pengar i forever21. Men men, dont blame me när vi inte har den bästa klädaffären i Sverige. Stupid att den inte finns!


Om några timmar får vi besök, ska få träffa en kompis jag inte sett på 3 år. Min kusins kusin! ;) Det kommer bli great.

Ska även färga mitt hår lila sen! Inte allt tror jag, typ underhåret (heter det så?). Färgen är iallafall jättefin och det kommer bli heeeelgrymt :D


Imorgon blir det lunch med några s.k. aunts. Dom är inte mostrar men dom är mammas nära kompisar så de blir automatiskt "aunts". Alla här är i princip aunts och uncles. Det är lite anorlunda tänk än i sverige, svårt att förklara. Har iallafall känt dom sen jag var liten så det ska bli kul att se dom igen!


Jao, det var väl allt for now! Juste, fick nyss manicure och pedicure. Sjukt poppis i USA. Fattar inte varför vissa saker typ...totalt inte finns i Sverige.

Men jag vill att Sverige ska vara Sverige och USA ska vara USA. Är stolt över båda mina sidor :)


Ciao! ;*


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv