lördag 14 juli 2012

Första dagen

Jao, first day of work! Det var väl helt okey förutom att jag i princip inte kom in för låsen var svåra att få upp...en dörr var jag tvungen att få hjälp med! Sen var det kallt. Sjukt kallt. Jag hade på mig sockor, trekvartsbyxor, linne, cardigan, hoodie och vintermössa. Hjälpte det? Nä.
Annars var det chill. Kom 10 pers. Sista timmen var död så jag dansa (för att få upp värmen), sjöng (ingen var där ändå) och lyssna på musik de sista 40 minuterna. Ganska najs att få betalt för det haha!
Jag sitter i princip mitt ute i skogen, så är ingen där kan jag göra exakt vad jag vill!
Fixa även så att vi ska fixa dit en radio, för det är alltid så tyst. Så himla awkward. Jag tycker inte om när det är tyst. No shit?!

Första bilden är liksom: The fuck är fel på mig om jag fortfarande fryser?


Sommar vare ja...


KOM OCH HÄLS PÅ FFS! :))))


Min favvo musik atm! :)
Maroon 5 - Overexposed (hela albumet)

och massa mer ofc men palla tagga allt, fyller på med nya låtar varje dag i princip. Musik nörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv