torsdag 26 juli 2012

Mad girl

Lagomt chill dag! Fick som sagt besök, var så social verkligen, satt inne och läste hela OS-bibeln i några timmar haha! Är så sjuuukt taggad inför invigningen imorgon, det kommer vara epic! :D
Drog ut på en PW, värsta ever, blev typ förföljd av flugor som flög in i mig hela tiden, in i ansiktet och allt. Jag svär jag fick panik. Jag gick och skrek och svor åt dom som en mad girl, hoppas ingen såg mig, dom måste trott att jag var störd som gick och slog i luften och svor och skrek. Fick lite panik asså...:s
Duschade och gick ut och njöt av kvällen tills solen gick ner, så fint ute och speciellt sjön på kvällen, helt magiskt!

Imorgon blir det jobb igen, slut på ledigheten! Tror jag jobbar typ 11 dagar nu. Efter det har jag ledigt, det är ju trots allt min födelsedag om exakt 2 veckor idag *hint* *hint* haha ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv