tisdag 31 juli 2012

Avundsjukaaa

Hola!
Drog till kd imorse för jag skulle till tandisen. Gud vad painful experience. Först skulle jag röntgas för typ 75te gången, det är nada problem, I know the drill. Sen var jag tvungen att göra ler-avtryck när dom trycker upp en stor stålsak fylld med grön lera i käften på en, sen drar dom ur den och det känns som alla tänder lossnar. Det är fett coolt men ganska nasty, typ 4de gången jag gjort det haha! Sen var jag tvungen att göra bit-avtryck också men det värsta av allt var att ta kort. Åh det gjorde så ont!! Hatar att ta kort i käften, fyfan! Mest painful sak man kan göra hos tandisen!

Anyways så fick vi stressa hem sen för jag måste ju såklart jobba vid ett! Det gick sjukt snabbt idag, tycker det kan vara så varje dag iställer för att variera så väldigt! ;)

Kom hem och kollade på gymnastik finalen för damerna (i grupp) och USA vann! Älskar OS och VM för då kan jag heja på båda mina länder haha! Blev nästan tårögd, det var så fint :') Nu snart blir det att kolla damfotboll för min kära pappa sitter nämligen i publiken. Han och en kompis åkte till London igår och har lyckats få biljetter till damfotboll och herr handbollen. Han lyckades t.o.m få biljetter till Sverige - Island matchen. När man bokar vet man inte vilka länder man får se men slumpen gjorde så pappa får se just Sverige spela. Det är galet vad tur om man tänker på alla människor, biljetter, matcher och länder haha! Åh jag är så sjukt avis vill dö. Fick nyss sms från pappa att dom har as bra platser inne på arenan också!

Btw, kineserna i gymnastik ser ut som åtta åringar. No offence men det är sant! 


Ha en bra kväll ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv