måndag 30 juli 2012

Randomness

Tjoooosan! Först: äntligen är Hamnfest biljetten köpt! Sett flera FB statusar då alla köpt så jaaaao, pressen att passa in tog över så tillslut köpte jag en. Nädå, Maskinen och Kapten Röd är ju grymma, Maskinen är bäst, men flera andra bra kommer dit så det är så värt det! Ska dit med bästa Kanelius! Det kommer bli awesome! Inte varit i Arvika på ett tag men jag gick ju i skola där 4 år så det ska bli kul att träffa en massa som jag känner :) Kommer ju ihåg Arvika marten då man gick typ 5 meter innan man var tvungen stanna och hälsa på någon haha, tyckte lite synd om mina icke-arvikiska vänner som jag gick med då!
Får se om vi drar dit alla kvällar eller vad vi gör, jag jobbar även alla dagar så inget festande för min del! Men det kommer bli grymt ändå, hoppas på bra väder för förra gången jag var på Hamnfesten spöregnade det hela kvällen :\

Anyways så jobbade jag idag och det var det drygaste eeeeever, trodde klockorna stod stilla för det var så drygt! Fick även reda på att det kommer en grupp med 8 pers från Nya Zeeland imorgon, vilket är ganska mega grymt coolt, så det får bli att guida på engelska igen :)

Annars fyller jag år nästa vecka, mina systrar sa det förut och jag kunde knappt tro dom! Det har gått så sjukt snabbt! Redan varit hemma i Sverige över 2 veckor :s Men men, sista hela veckan som 15 åring dåååå! :D Känns så himla litet..speciellt när alla i min klass säger att dom fyller 17 så sitter jag där. 15 år.

Jag har även blivit obsessed med vatten. Går runt med min vattenflaska hela tiden. Har hört att det är fett bra att dricka sjukt mycket vatten varje dag, att det typ renar och tar bort allt dåligt i kroppen.

Random inlägg jaooo. ;*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv