lördag 21 juli 2012

Blogg utan mening

Tänkte nyss på hur otroligt dålig min blogg är haha! Asså, den handlar ju om ingenting egentligen! De flesta som bloggar har ju typ ett intresse för foto! Visst jag tycker om att ta kort och så men jag tar inte 50 pics av ett träd som vissa andra gör. Så min blogg är ju ingen fotoblogg precis. Nöjer mig med cam och mobil bilder för det mesta haha!

Sen kan man ju även ha ett väldigt intressant liv (enligt läsarna) som Kenza t.ex. Woop woop, jag är modell och ser awesome ut! Så läs om min roliga vardag! Hej jag heter Foki, bor i Thailand och designar kläder. Vad gör jag då? Jo jag klagar på att jag jobbar på ett litet museum, färgar håret och målar mig i ansiktet.

Sen har vi ju även dessa som bli kända pga hat. Som Kissie. Som är såååå mycket bättre nu enligt mig, men förr var hon ju hemsk. Men what do you know? Hon blev känd. Inte att jag alls vill bli känd pga min blogg (jag är inte så desperat) men hon lyckades driva en intressant blogg liksom!

Vi har även typen Egoina, som är rolig. En rolig blogg helt enkelt. Skulle inte säga att jag har det så som jag skriver mina hatinlägg ibland hehe. Jag är bara random och weird.

Så vad är min blogg egentligen? Och hur kommer det sig att folk fortfarande läser min blogg? För något måste det ju vara som intresserar er för att läsa det jag skriver. Själv börjar jag undra om jag kanske borde ge mig med blogningen. Men något säger mig att jag skulle sakna det!

Kanske borde ta 20 bilder på ett löv, flytta till Bangladesh, skriva hatinlägg om mina vänner och skämta om allt och alla hela tiden! Kanske då skulle min blogg ha en...vad ska man kalla det? Mening?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv