fredag 13 juli 2012

Home sweet home

NU har lilla jag landat i Värmskog efter en lång resa över atlanten! Flyget från JFK, Airbus 380, upper deck, längst bak, egna tv skärmar med mååååånga bra filmer, musik, serier och allt man kan tänka sig. Det var heaven! Själva flygtiden var också meeegakort, har aldrig varit med om att det har tagit så lite som 6 h över så det var underbart!
I Frankrike var jag pissed. Mådde inte illa eller något men jag var stressad, hot and bothered. Sen då, upp och ner för rulltrappor, in i en jävla tunnelbana, upp och ner massa trappor igen, passport check, UT på en bussterminal sak, på en buss, security check. Asså...skummaste bytet jag någonsin gjort ever. 
Men SEN, fick jag, (15 åriga, 166 cm långa jag) sitta än en gång vid nödutgången vilket ger typ, dubbelt så mycket ben utrymme. Uh vad gött det var! Behövde det inte egentligen för jag har inte så långa ben men det var härligt! Sov typ hela vägen hem från Paris tills en flygvärd väckte mig. Awkward.
Sen blev vi hämtade av våra kära föräldrar och körde hela vägen hem till underbara sverige, värmland, värmskog, mitt hus. 
DET LUKTAR SÅ GÖTT UTE!! DET ÄR SÅ GRÖNT! MIN KÄRA SJÖÖÖÖÖ! <3<3<3

annars är det bra, känner inte av tidsskillnaden så himla mycket vilket är uuuunderbart. imorgon ska jag jobba (och hela veckan)...damn jag kommer vara trött haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv