tisdag 23 april 2013

23/4

Blir ännu en "vilodag" idag. Har fortfarande värsta träningsvärken i armarna från i söndags haha, svag! Cyklade till och från skolan, så jag fick in lite motion idag iallafall. Just nu känns det faktiskt som min kropp mår bättre av att träna lite mindre än vad jag har gjort. Jag måste sluta ha sådan ångest och faktiskt lyssna på min kropp mer tror jag.

Anyways, så måste jag skriva en engelska uppgift ikväll som ska in imorgon. Har tappat bort några jätteviktiga papper för just den här uppgiften, så jag måste skriva utifrån det jag kommer ihåg att min lärare sa. Känns lite halvjobbigt, men som tur är så är inte den här sådär suuuuperviktig. Bara lite.

Ska även till tandis imorgon morgon, när mitt fysikprov egentligen är, så jag får se när jag gör det provet (förhoppningsvis typ...aldrig). Så ja, jag har lite saker att göra, better get back to work!

En riktigt god kombo enligt mig - keso, frusna hallon och mandlar. Detta + ett äpple med jordnötssmör blir min kvällsmat idag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv