onsdag 17 april 2013

Mot jympa passet

Snabb update för jag ska strax cykla iväg till gymmet och dra på Jympa Medel passet som är klockan åtta. Har verkligen börjat tycka om dom passen! Har dock lite ont i ett knä från gårdagens pass, men det gör bara ont om jag sätter mig på huk och så går det även bort då och då. Har väl typ sträckt mig lite grann (vad vet jag haha). Det är i alla fall bra nog så jag kan dra och träna nu, men om det bli värre får jag väl bara bryta helt enkelt. Wish me luck!

 Har fyllt på med en massa energi idag, när jag kom hem käkade jag middag och sen banan, nötter och kaffe nu. Men nu blir det att bli av med en massa energi....och sen fylla på med mer haha. Hardwork everyday!

Min fabulous gröna middag. Paprika, lite gröna bönor, kyckling, quinoa och kvarg. Standard!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv