måndag 29 april 2013

Lugna helgen blev inte så lugn ändå

Skulle ha en lugn helg, blev inte riktigt så ändå haha. I fredags drog jag till tonår och kom hem hyffsat sent, vi fixade majbrasan i Malsjö, helt okej kväll ändå med roligt folk! :) På lördag sen så vaknade jag sent och några timmar senare kände jag att jag verkligen inte orkade vara hemma så jag packade min ryggsäck, tog pappas cykel och cyklade till Fannie! 

Väl där kom vi dock på att vi inte visste riktigt vad vi skulle göra, så vi bestämde oss för att kontakta våran lilla buddy Marcus och några timmar senare befann vi oss i sommarstugan haha. Sov över där och på söndag morgon åkte vi hem igen. Jag cyklade hem från Fannie och spenderade resten av min söndag med att försöka skriva ihop ett tal till engelskan och skypea/prata med mina systrar. Bestämde även med min kompis Ebba att vi ska på Bruce Springsteen konserten på fredag. Vi bestämde även att vi ska vara i Stockholm tills på söndag, kommer bli så sjukt bäst! :D

Imorse hade jag ingen tyska heller så jag började tjugo över ett. Åkte dock in till stan tidigt ändå och kollade på Glee och tränade på mitt tal. Cyklade till skolan och hade en kort och okej skoldag. Var äckligt nervös inför mitt tal, men det gick jättebra, så nu är jag glad! :)

Ska strax iväg på ett Core pass. Kommer än en gång bli en vecka med lite skum träning tror jag, men det viktigaste är ju ändå att man fortsätter att äta rätt! 
Bra måndag. Bra start på veckan. Valborg imorgon (lugn valborg för min del). Blir en bra vecka detta!

Jag när jag skrev mitt tal...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv