måndag 15 april 2013

Ännu en måndag avklarad

Ny vecka och ny måndag! Hade en ganska chill måndag ändå jämfört med vad jag brukar. Hade tyska nationella imorse (skriftliga delen) och sen fick vi gå därifrån. Fixade ledighetsansökan till nästa måndag och pratade med en lärare om det (jag ska till Norrköping och vara med i en research grej hon gör). Efter lunch så hade vi en grej med Norrstrand skolan och den här gången skulle vi skriva och uppträda med en "Gothic Story", var ganska intressant haha. Slapp lektioner i alla fall! Hela eftermiddagen spenderades i princip med att göra det, sen hade vi bara en kort svenska lektion på slutet av dagen!

Var dock otroligt hungrig efter skolan och ironiskt nog orkade jag inte ens handla mat, utan åkte direkt hem och lagade whatever jag har här redan. Har planerat att dra på Core passet ikväll. Har faktiskt blivit liiiite uttråkad med att bara gymma hela tiden, så nu försöker jag gå på pass. Min kropp har också blivit trött på just min enformiga gym rutin tror jag, för just nu händer ingenting på vågen typ. Fast för första gången på den här "resan", så börjar jag faktiskt se hur min kropp förändras, så det är lika kul det. :) Bara det går åt rätt håll så är jag nöjd, det får ta sin tid!





2 kommentarer:

Bloggarkiv