onsdag 3 april 2013

Dont ever stop

God morgon!
Vaknade jättetidigt för att vara jag idag, men of course så låg jag kvar i sängen typ en timme, bara jag som gör så haha? Har i alla fall käkat frukost och nu ska jag försöka göra lite skolarbete. Kan inte säga att det är sådär jättekul, men ibland måste man göra de tråkiga sakerna här i livet right?

Sen ska jag ut och gå eller springa i det fina vädret också! Ska även köpa nya springskor den här veckan, blir mest troligt Nike Free Runs eller Nike Air Max. :) Träningsvärk från gårdagens träning har jag också. Gött! Synd bara att vågen inte rör sig atm....

Har även bytt namn på min Tumblr, emiliakristel passar inte riktigt så nu kan ni hitta bloggen på www.fitness-sohealthy.tumblr.com






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv