tisdag 2 april 2013

Liten update från Karlstad

Snabb update från Universitets biblioteket. Gick upp tidigt idag, drog till Friskis och tränade i 1,5 h, sjukt gött! Efter det så käkade jag och mamma en jättegod lunch på det nya stället Sandys här i Karlstad, rekommenderar det verkligen, snygg och mysig inredning samt god mat såklart! :)

Efter det drog vi ut till Välsviken och shoppade lite. På fredag ska jag till Örebro och bland annat leta efter Nike Free Runs, men om jag inte köper dom så har jag hittat ett par Nike Air Max på Stadium Outlet som jag ska ha! Bra att ha en back-up idé!

Nu har jag i alla fall spenderat några timmar här eftersom det är det enda stället där jag har tillgång till saker för min stora uppsats som jag skriver i Psykologi. Är dock trött och hungrig så strax kommer mamma och hämtar mig igen! Har i alla fall mer information så att jag kan skriva mer hemma. Ska lämna in 2000 ord efter påsklovet...yey!

Ska nog försöka hitta salen som jag ska göra Högskoleprovet i på lördag innan jag drar hem, så att jag inte är helt vilsen då istället haha...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv