söndag 7 april 2013

Söndag igeeen

Sunday, funday! Ärligt så är jag jättedepp över att det är skola imorgon, vill bara att det ska bli sommarlov nu. Men nu är det bara slutspurten kvar till nästa sommarlov (känns som det nyss var det?!). Tvåan har gått så sjuuukt snabbt, känns helt ärligt som vi nyss började och snart är det sommar igen. Bara ett år kvar till studenten haha!

Hur som helst så är det måndag imorgon vare sig jag vill eller inte. Ska bli gött att komma tillbaka till stan och Friskis igen, för jag saknar gymmet. Trots att jag är trött på vägarna här så ska jag ut och springa om någon timme eller så. Ska testa mina nya skor! Jag följer regeln, "inte mer än två vilodagar i rad", vilket jag har haft nu. Har haft fullt upp både fredag och lördag och igår var jag jättetrött så jag orkade inte dra ut på kvällen och träna.

Nu ska jag ta tag i lite skolarbete och så måste jag även städa lite på rummet. Samma sak varje söndag, enda dagen jag faktiskt är produktiv haha...


Garvade i 5 minuter åt det här en kväll. Its still hilarious hahaha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv