onsdag 10 april 2013

Testar nytt pass ikväll!

Sådär, då var även onsdagen avklarad (nästan)! Har så sjukt mycket träningsvärk från gårdagens pass haha, gör ont vad jag än gör. Har träningsvärk i armarna, benen, ryggen och magen. Gött det! Ska faktiskt dra på ett annat pass idag, nämligen Jympa medel. Friskis har ju mycket jympa, men jag har faktiskt aldrig varit på ett jympa pass än, så idag får bli första gången. Första gången på skivstång igår och första gången på jympa idag, Im on fire this week haha ;)

Nu ska jag dock först plugga lite psykologi, tar mig nog ett litet pre-workout mellanmål sen också! :)

Dagens mat: Kyckling, quinoa, gröna bönor, spenat, kvarg och ett päron. 

Har glömt visa mina naglar. Har en ljus/mintgrön färg med en pearl-skimrande lack över. Syns dock inte på bilden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv