onsdag 24 april 2013

Äntligen försvinner den!

Började dagen med att försova mig igen, har försovit mig varje dag den här veckan. Det går bra nu! Hann i alla fall med bussen och kom i tid till tandis ändå. Gjorde dock inte så mycket där förutom att hon sa att det ser riktigt bra ut i överkäken så jag kan ta bort den nästa gång. Blev superglad av att höra det! Underkäken är ju dock en annan sak, någon gång ska jag i alla fall till något tandställe på Haga och diskutera hur vi ska göra, blir intressant! Tandställningen på överkäken försvinner den 4 juni! :)

Efter skolan drog jag på stan ett tag. Fick med mig ett par blåa jeans från Gina och ett par pyjamasbyxor från Cubus. Nu har jag lagat och slängt i mig lite mat för klockan sju så ska jag på ett pass på Friskis. Dock är Jympa Medel inställt idag så ska jag på Dans Fusion. Tror jag varit på något liknande en annan gång, ska bli intressant att testa det i alla fall!

Tagga!

Haha fetaste pyjamasbyxorna från Cubus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv