söndag 14 april 2013

Long time no see

Well, well, tiden går snabbt när man har roligt. Har inte bloggat sen i onsdags! Torsdag och fredag var bara vanliga dagar och fredag kväll var jag hemma i Värmskog bara. Kollade på Sound of Music med mig själv, så kul hade jag haha!

Igår så kom min sommarjobsperson och Fannie hem till mig och så delade vi upp dagarna då vi ska jobba. Eftersom det bara är jag och Fannie som jobbar där i år så får vi mycket mer dagar (och cash höhö). Efter vårat lilla möte så stannade Fannie hemma hos mig och spenderade dagen med mig innan vi drog ut till en sommarstuga med lite folk och spenderade kvällen/natten/morgonen där. Hade väldigt kul! ;) Tänker dock inte slänga upp alla bilder här haha

Nu är jag sliten som fan och ska bara ta det lugnt hela dagen och sen lägga mig tidigt! Imorgon börjar nästa vecka redan, det går så sjuuukt snabbt. Startar veckan med första nationella provet i tyska. Bara att köttttaaaa på fram tills sommarlovet! Bara 9 veckor kvar :D

Yesss, så här vackra är vi mitt i natten! :)

Såhär kan man också se ut.

Eller såhär! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv