tisdag 16 april 2013

Swift as a coursing river

Wow, vilken tisdag, är helt utmattad nu! Var hyffsat trött i skolan men efter en mugg av skolans starka kaffe (tror seriöst att det är någonting skumt i det där kaffet...blir sjukt pigg haha) så klarade jag av de sista lektionerna också. Efter skolan cyklade jag till Ica Haga och handlade lite saker, tänker dock inte göra det ofta i alla fall, det var så läskigt att cykla där! Kom hem runt halv fem.

Kvart i fem bestämde jag mig för att dra på Jympa Medel passet som var klockan fem så jag fick stressa som fan och käkade legit en banan samtidigt som jag cyklade till gymmet så att jag skulle orka träna. Det var så SJUKT jobbigt! Riktigt roligt men extremt jobbigt pass verkligen. Kommer säkert ha träningsvärk i benen imorgon för jag vet inte hur många squats och jobbiga benövningar vi gjorde haha. 

Drack min proteinshake när jag kom hem, duschade och sen lagade jag mat. Nu måste jag skriva en svenska grej som ska in senast klockan tolv, så wish me luck! 

Kolla på denna badass fjärilen som jag hade värsta connection med efter skolan. 

Min middag idag. Lax, quinoa, gröna bönor, paprika, kvarg.

Red Bulls bilder på Tumblr är verkligen några av mina favorit. Check them out!


Legit bästa motivationen. Den låten från Mulan asså, bästa Disney filmen typ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv