lördag 6 april 2013

Örebro, nya skor och Högskoleprov

Igår så åkte jag, mamma och Katrina till Örebro för att köra hem syrran igen. Efter det så käkade jag och mamma lunch i stan och shoppade lite. Jag var ju som sagt ute efter ett par skor och så ville jag även till New Yorker eftersom det inte finns i Karlstad (vilket suger för New Yorker är awesome). Hittade ett par awesome skor på Stadium och visste att jag ville ha dom, dom var även på rea. Det skumma var dock att det bara fanns en utav skorna i min storlek.

Så en ny jacka senare (från New Yorker då) så åkte vi ut till Marieberg, shoppingcentret som är gigantiskt. Gick in till Stadium där och där hade dom mina skor!! Så ja...vi åkte bara dit för mina skor hehe, men jag älskar dom verkligen! Efter det åkte vi hem till Karlstad och gjorde värsta mat shoppingen för jag hade verkligen ingenting kvar på Lamberget. Såklart åkte vi dit med maten efteråt!

Tror vi kom hem runt halv tio, så det var verkligen en hel dag. Idag gick jag upp super tidigt ("skolmorgon i Värmskog"-tidigt). Käkade frukost och åkte till Universitetet. Spenderade nämligen hela dagen med att skriva Högskoleprovet. Första gången för mig och ja...det gick väl inte så bra haha! De släpper nämligen provsvaren direkt efteråt så man kunde kolla hur mkt man fick. Däremot så kan man inte veta vad man fick för "betyg" eftersom alla resultat läggs ihop och så mäter man utifrån det.

Dock så jämförde jag snabbt med 2012´s och då låg jag på 0,8. Inte suveränt, ganska medel, men what the heck, det är första gången. Jag såg ingen annan 16 åring där ;)

Mina nya awesome skor-Nike Flex. Rea på Stadium, fick dom för 699 :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv