måndag 8 april 2013

40 katter och 3 barnvagnar

Aldrig någonsin har jag haft så många läsare som jag hade igår, väldigt kul! :) Hoppas att jag kan motivera någon annan att också börja träna och äta nyttigt. SÅ värt det, I promise!

Måndagar är väldigt långa och börjar med 3 h tyska, kan inte säga att det är det roligaste jag vet. Men nu är det bara slutspurten kvar av mina 5 år med tyska, allt för att få ett halvt meritpoäng till nu på slutet! ;) Slutade efter fem så nu har jag bara hunnit komma hem och laga mat!

Senare ikväll ska jag till Friskis såklart. Osäker på om jag ska gymma eller kanske dra på Core passet som är klockan åtta. Inte det jobbigaste passet som finns, men det tar bra ändå! :) Ska börja cykla i stan nu också för jag slösar så mycket tid på att ta bussarna eftersom jag måste byta på torget och oftast vänta. Har dock aldrig riktigt cyklat smack i en stad, bara på utkanterna, så jag hoppas att det går bra imorgon morgon! ;) Kommer säkert köra på 40 katter och 3 barnvagnar påväg till skolan...

Förresten uppmanar jag er att gärna ställa frågor! Känner att jag bloggar om samma saker hela tiden atm för mitt liv är hyffsat enformigt. Vore kul med lite kommentarer här på bloggen så jag har något att skriva om. :)


Kyckling, spenat, morötter, quinoa och kvarg. Så gott!
 ¨
Oh they are so pretty!

Orkar inte hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv