tisdag 9 april 2013

Skivstång pass

Känner mig så himla hurtig idag! Cyklade till skolan idag, fick vänta på stoppljus och tåg och körde lite fel haha. Mycket lättare på landet, där finns det bara en väg som man kör på, inget mer än det. ;) Hade ingen kemi idag och så frågade vi om vi fick göra psykologin hemma, vilket vi fick. Kom hem strax efter två, så himla skönt!

Lagade mat och anmälde mig till Skivstång passet på Friskis och nu har jag jämt kommit hem ifrån det! Tyckte det var ett okej pass men ganska kort faktiskt! Det kändes verkligen i hela kroppen och mina armar är helt döda nu så jag kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon. Tänkte nästan springa på löpbandet efter men kände att jag faktiskt varit duktig och både cyklat till och från skolan och gymmet, samt kört ett tufft styrkepass, sååå jag skippade det vilket känns helt okej.

Blev en proteinshake och banan + jordnötssmör på det. Protein och energi, I need it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv