söndag 21 april 2013

Awesome helg!

Min helg kan klassas som väldigt rolig men inte värst avkopplande. I fredags efter skolan så åkte jag först hem och tränade på Friskis. Efter det så tog jag bussen till Ebbas lägenhet där även Fanny var. Vi käka mat, kollade på The Hobbit och en massa filmtrailers. Stannade uppe ganska sent, men hade det riktigt kul med mina små buddies! Dom är bäst!

På lördag morgonen blev vi hämtade av mamma och så åkte vi ut till Emmy på Hammarö för en epic brunch i hennes coola hus! Det var verkligen jättekul, har så grymma vänner verkligen! :) Sen åkte jag tillslut hem till Värmskog. Mådde dock inte så jättebra och var väääldigt stressad över allt, så den kvällen var inte värst kul.

Imorse var jag tvungen att gå upp hyffsat tidigt och packa och göra mig i ordning för en heldag i Karlskoga. Hela tonårsgänget åkte nämligen till Boda Borg! Själva Boda Borg var kul; jag, Fannie, Marcus, Malin och Andre bildade ett awesome lag och vi tog till slut 14 stämplar. Har aldrig tagit så många förut! Blev avsläppt i Karlstad sen på hemvägen. Kom hem, cyklade till Ica och handlade, lagade mat, duschade och pluggade.

Så nu sitter jag här och är verkligen helt blåslagen och extremt trött. Jag får blåmärken jättejättelätt, så mina ben ser sjukt hemska ut. Känns även som jag kommer ha fetaste träningsvärken imorgon haha, men det är bara bra ju! Jag ska ju även till Norrköping imorgon så jag måste upp tidigt än en gång. Börjar verkligen bli hyffsat sliten nu, har inte fått sova "normalt" på ett bra tag nu. Det är väl bara att fortsätta mata på, blir gött att slippa skolan imorgon i alla fall! :) Hoppas ni har haft en bra helg också!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv