måndag 29 april 2013

Trust the process

Vill verkligen stressa det här kära läsare, om det någonting jag har lärt mig under min viktnedgång på senaste tid, så är det att man inte ska lita på vågen, den säger verkligen inte allt. Jag har gått ner drygt 5 kg sen i december och det har verkligen varit jobbigt mentalt. Har slitit som ett djur och bara fortsatt kämpa på även fast det går drygt som inne helvete. Men jäklar vilka resultat jag ser ändå.

För första gången så ser jag verkligen hur jag krymper, vilket jag inte gjorde de typ, 5 första månaderna. Jag märker och ser hur jag blir mindre snabbare nu även fast inte vågen rör sig lika snabbt och jag mina kläder blir bara större och större. Jag ligger nu på minus 19 kg (no big deal liksom höhöhö, helt sjukt att JAG kan säga att jag har gått ner så mycket) och fan vad stolt jag är! Har en låååång väg kvar innan jag är nöjd eftersom jag började väldigt stor. Men ibland måste man få stanna upp och vara stolt över hur långt man har kommit. Trodde ALDRIG att detta skulle bli en sådan grej för mig och att det äntligen skulle funka.

För mig finns det bara en väg och det är framåt. Jag kommer aldrig se gamla jag igen och jag kommer aldrig se dom siffrorna på vågen igen. ;)

Do the work and trust the process, your body knows what it is doing.

Svettig efter ett Core pass på Frikis, kändes bra idag!

Provade på ett par gamla jeans också. Haha, sånt här är så roligt att se! Jag drar inte ens i dom utan håller bara i det så ni ska se lol.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv