måndag 1 april 2013

Bättre lycka nästa gång!

Gött att få sova ut riktigt idag, vaknade tolv tror jag! :)
Käkade fruskost, kollade på tv, käkade ett mellanmål och sen försökte jag plugga lite. Gick dock inte värst bra med det, har så svårt att koncentrera mig när jag sitter hemma i mitt rum. Efter ett tag drog jag i alla fall ut och träna. Cyklade ner till skolan (5 km) där det finns löparspår, men det var tyvärr snö och is hela tiden, halkade som en galning och trampade snett flera gånger så jag fick gå mesta delen. Blev en väldigt kort runda på 1,5 km. Sen var det bara att cykla hem igen, typ 5 km uppförsbacke med motvind hela tiden haha, bra träning ändå! :)

Har nyss käkat och nu sitter jag och fryser. Ska snart sysselsätta mig själv med att nörda serier. Imorgon ska jag upp tidigt och åka in till Karlstad. Ska börja med träning på Friskis, sen blir det lunch med mamma i stan och efter det ska jag upp till Universitetet och plugga ett tag! :)

Tips på en bra låtJohnossi – Gone Forever






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv