tisdag 8 mars 2011

the big 5-0!

Hej! Tänkte börja inlägget med att säga att detta faktiskt är inlägg nummer 50 som jag har skrivit :) tyckte att det var värt att nämna ;)
Jag. hatar. tisdagar! Dom är så grymt långa och tråkiga. Ovanligt långa är dom väl inte men själva grejjen med att bara ha vanliga lektioner gör att dagen känns oändlig!
Sista lektionen fick vi reda på resultatet på läsförståelsen och uppsatsen i svenska nationella. jag fick Vg+ på båda två. Jag vet att det är bra och allt så men ändå blir jag så besviken att jag inte klarar mvg när jag vet att jag är så nära! Jag vill ju så gärna få mvg i betyg, men lyckas alltid få vg+ på allt med enstaka mvgn här och där...så störande!
Aja, whatever, just nu orkar jag inte tänka mer på det. Har nationella muntliga i svenska imorn och tyska prov på torsdag och just nu mår jag jättedåligt. Hatar att vara tjej ibland asså...:( Jag skippar pingisen också. Måste börja plugga tyska. Borde skriva om ett hus i Arvika också. Blir väl tvungen till det. Fast jag skulle göra vad som helst för att slippa det just nu!

Imorn vill inte jag till skolan känner jag. Kommer inte ha energi för det verkligen. Blir så trött vid denna period och med nationella, idrott och hälsa/motion så känns det inte så lockande. Världens hosta har jag ju också, nej, nu är jag deppig. Men det är sant, mår inte bra nu och det är inte ofta jag mår dåligt så jag är värd att få klaga lite!

Nu ska iaf dricka te och äta en semla :), sen blir det att plugga tyska, mindre kul men nödvändigt tyvärr "/
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv