lördag 12 mars 2011

c to the u to the whatever! CURLING! :D

Yo dudes!
Igår tog jag äntligen två till hål i öronen! I´m really happy! :D Efter att det var fixat så åkte Nella med mig hem till Värmskog och vi hängde här tills det var dags att åka till Grums på tonår! Härligt det var att träffa alla igen! Vi fortsatte iaf vidare mot Karlstad, satt och sjöng med The Baseballs hela vägen :)
Klockan 6 så skulle vi då alltså Cuuurla :) Fick skor där, en var halkig och en inte. Förra året så var jag katastrofal men denna gången var jag fasiken kick ass! Jag lärde mig ganska snabbt faktiskt och jag naila värsta snygga "skotten?" hahaha...vet inte vad jag ska kalla det riktigt när man skjutsar iväg stenarna...men tyvärr så var det alltid en i andra laget som sköt bort dom (nämner inga namn)...Det sluta 4-2 till det andra laget, killarna mot tjejerna. rättare sagt jag, nella och lena mot andré, marcus, fredrik och leif. Men jag tyckte att vi garanterat var kick ass motstånd! Det var jättekul! + att våran "lärare" var skit proffsig och hjälpte mig och sa hur jag skulle tänka och skjuta...så nu fasiken kan jag sätta upp guardar och allting! Han sa att jag var duktig, då kände jag mig verkligen awesome asså! haha! Han hade typ VM brons och allting! :O
Cooling det! ;)
Efter det så drog vi till donken och där var det väldigt roligt...fanns rätt mkt att skratta åt om man säger så :) Speciellt när man är övertrött, då blir allt roligt, som min kyckling burgare, den var hilarious! ;)
Hoppas att ni hade en bra fredag! ;)




Gruppen och cooling tränaren själv ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv