onsdag 30 mars 2011

shoes and haha MR. SHUE! I glee asså ;)

Tja, flera inlägg idag :) Och nu har jag fixat ett snajjsiiiggt collage för er, kära vänner. Med skooor. Jag ska snart köpa ett nytt par. Jag älskar verkligen Ed Hardy skorna. Dom två med print på. Men dom är ju skit dyra, 1000kr för ett par tygskor liksom. Men jag tycker om att titta på dom. X) Jag har ju mina älskade Converse skor. Dom dubbla är mina favoriter. Ska ta kort snart! NU faktiskt! Sådär:

Meeeeen, jag har tydligen breda fötter. Så jag får alltid skavsår från converse skor på sidan av foten framme. MEN, då finns det något så underbart som skavsårsplåster! Dom ska jag garanterat annvända imorgon! fast jag vill ändå inte pina mig igenom en hel dag så jag har dom lite då och då! Men stor kärlek till dom. Dom köpte jag i Rom, Italien förra sommaren i en Converse affär på rea haha x) Äkta italienska skor. Eller? haha x)


Nej men så smart jag är! Ska garanterat leta efter skor i tyskland/holland när vi åker dit. De finns så mycket mer utomlands och det brukar också vara billigare! Bara dom får plats i resväskan ;)


Nej men nu så måste jag grejja med min power point lite granna, ska skypa med syrran i Usa om 20 min och sen ska jag laga min hemkunskaps middag som jag ska göra på fredag och sen plugga lite mer och sen se på GLEE! :D


Ha det bra allihopa så hörs/syns vi imorgon :)<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv