onsdag 30 mars 2011

Tweet :)

Nämen god morgon solstrålar! Hoppas att alla har det bra. Jag har haft en kanon bra start på dagen, nämligen, vaknat och ätit frukost. För idag så är jag hemma från skolan. Även fast jag är det så har tyvärr en massa skolarbete så nu måste jag snart börja med allt det jobbiga. Tur då att man har lite roliga saker att se fram imot ikväll då, nämligen skype med syrran kl. 16 och Glee kl. 20 :D Totally awesome! Något annat som är totally awesome är att Sverige vann fotbollen igår med 2-1 mot Moldavien i EM-kvalet! Goooo Sweden! Förresten har jag skaffat Twitter....elr förlåt, där ljög jag, jag har haft Twitter, bara ALDRIG använt det. Men det är awesome för man kan ju följa alla kändisar typ! Så även om ingen av mina buddies har det :( sååå följer jag en massa coolt folk, som Lady gaga, Justin bieber, "Smith"arna, Rihanna och en massa andra. Vill kunna följa alla fotbollsspelare men dom skriver ju på spanska så man fattar ju nada xd Hoppas att någon annan också bestämmer sig för att skaffa det, själv heter jag emiliakristel....chock! x) Nej men nu ska jag jobba på min powerpoint om Belrinmuren! Ha det bra så hörs vi seeeen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv