lördag 19 mars 2011

SMIL! :)

Häääjsan :)
Idag har jag haft fullt upp, hade show träning i arvika 11-17 vilket var grymt, tror att showen kommer bli totally awesome faktiskt! :D Själv ska man vara konferancier (stavning?) med bästa anna och agnes, vi har helt sjuka och awesomea idéer så det kommer nog bli fett. Sen ska jag också sjunga en låt :) Hoppas att det också går bra! Men vare sig det går bra elr om allt går dåligt så hoppas jag att det är roligt iaf haha! Det brukar alltid gå awesome tillslut. Herre vad awesome allt jag skriver om blir...right? x)
Iaf så är det träning även imorn samma tid och på onsdag hela dagen när alla andra är lediga. På torsdag förmiddag är det föreställning för mellanstadiet och på kvällen kl. 19:00, då jag hoppas att ALLA kommer :) Sen på fredag är det även för högstadiet. Men asså, jag ser det bara som en kul grej, för det är det verkligen. Om jag failar så spelar det ingen roll för hey, jag försvinner ju från k-by om typ 3 månader anyway haha ;) Nej men det kommer bli grymt. punkt. :)
Annars så mår jag awesome och det hoppas jag att alla andra också gör men nu ska jag snart lägga mig för imorn blir det som sagt ännu en heldag i arvika kommun :)
ha det bäääst! :)<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv