fredag 25 mars 2011

you know...i sure was born this way ;)

Helluuu, I´m back in buisness efter en tuff men rolig vecka! Showen gick jättebra, jag var konferancier och jag sjung låten "Born This Way" fast med piano. Inget större fel på någon av föreställningarna :) Men nu är jag verkligen jääättetrött. Vilker kinda sucks eftersom imorgon kväll, så är det vargnatta vilket betyder att jag ska ut på en rolig "vandring" mitt i natten. Man kommer till en massa kontroller och försöker samla poäng och såklart vinna hela skiten!
Och det är verkligen mitt i natten, man går cirka 1 mil. Förra gången stor jag att vi starta vid halv 11 på kvällen och kom tillbaka halv 3 på morgonen. Men det är en rolig grej! Men sen så är det skola nästa dag haha! Så ikväll ska jag lägga mig tidigt och sova länge eftersom det är samling i grums typ 20 över 2 så jag kan sova ganska länge ändå :)
Förresten så måste jag säga att det är verkligen roligt att det är så många som säger positiva saker om min sångröst. Flera ggr har helt random folk som jag aldrig sett kommit fram och sagt det och då vet jag att det verkligen är äkta! Det är verkligen jättekul! Jag sjunger inte för att jag tkr att jag är bra och borde, utan för att det är så roligt och det är så awesome att uppträda på scen! :D Det är bara plus att folk uppskattar min röst!

Ha det bra små underbara vänner så hörs vi snart igen! :)<3
bild från mellanstadie showen (den första)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv