fredag 18 mars 2011

i was born a champion!

Nämen tja!
Idag äre fredag, no more school! Fast jag kommer tillbringa helgen i skolan ändå, har show träning både lördag och söndag "/ Men det blir nog bra, måste ju börja någon gång, showen är ju nästa vecka, då får alla komma! :) Ska sjunga iaf tror jag!
Men idag så har det SNÖAT :( Jag vart helt depp när jag vaknade och såg att det snöa, mkt också! Igår var det soligt och allt smällte, sen bara BAM, snö liksom -.-" äh! Imorn ska det tydligen vara största månen ever också, så håll utkik! Den ska vara onormalt nära jorden eller något...hoppas bara på klar himmel :)
Iaf så snöar det fortfarande och jag ska "strax" dra till tonår, om typ 30 min ;)
Just nu fixar jag universums bästa låt också, är helt såld asså, njut!:)

Hoppas ni tkr om den lika mkt som jag gör! Ha det awesome så hörs vi imorn dudes! :D<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv