måndag 14 mars 2011

infect me with your love and fill me with your poison

YO!
Vilken daaag! Måndagar är inte speciellt roliga, samma sak med tisdagar, men jag tror att jag klarar mig denna vecka också ;)
Tänker inte gå in på detalj allt som hänt i skolan, men jag kan nämna att Elin Larsson är tillbaka och that made my day! :D Sen så finns det störande saker som att vara 2 poäng ifrån MVG på tyskan....-.-
men, men, sånt händer!
När jag kom hem så vart jag pissed off för mamma var hemma, hon skulle inte ha varit det egentligen. Sen vart jag ännu lite mer pissed off så jag drog upp på mitt rum och satte på E.T på Mp3n och sov i 3h med den låten dunkandes i huvvet. Fattar inte hur jag lyckas sova med så hög musik på, men jag var väll väldigt trött. Låten är iaf GRYM! och efter 3h är jag ändå inte trött på den!
Sen bestämde jag mig för att gå upp och jag åt lite eftersom jag inte åt maten. Sen så bråka jag med mamma och nu sitter jag här efter mkt om och men, men nu ska jag se Top Model!
Tjingeling! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv