torsdag 17 mars 2011

libraryyy

Nämen tja!
Sitter just nu på bibblan i Arvika, efter en konstig dag i skolan....började med att vi hade en vikarie på SO:n som satt och drack kaffe och åt Gifflar...sen var det idrott, Nella som skulle ha egen lektion var sjuk så vi spela fotboll/innebandy/handboll. Helt O.K. Sen så var det mentorstid och vi är snart klara med beställningen av skoltröjjor, bara att alla ska skriva på baksidan, jättemånga var borta + att vi var tvungna att göra om 1 gång haha xd
Hade språk, matte och sen inställd slöjd. Drf sitter jag här. Åkte med Jessica till stan och nu sitter jag här och lyssnar på Glee låtar x) Nörd jag är ;)
Bussen hem går om typ en halvtimme och datorn är bokad i exakt 15 min till så nu ska jag ta vara på tiden så skriver jag ett inlägg ikväll ;)
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv