söndag 27 mars 2011

eeuh....

Yo...många som läste förra inlägget..kaaaanske för att det handla om showen lite grann ;) Den här helgen har iaf varit super duper....jobbig faktiskt! Efter showen var jag ju helt slut och på fredagen så vare bara att råchilla. Men igår så drog jag och några buddies från tonår till uskavi gården på vargnatta. Jag tror att jag skrev i förra inlägget vad det är...om inte...äh, jag tror verkligen att jag gjorde det. Iaf så var det fett kallt överallt och terrängen var urusel. Uppförsbackar med skare som man ibland sjönk igenom. Vart ju helt död i benen! Sen så var det jättedåligt snitslat så vi gick vilse typ sjuttio ggr. Ändå så gick andra patruller ännu mer fel än vi, om man kan säga så xd Iaf så skrek jag till patruller tvärs över skogen för att fråga vart dom var och vart vi var elr att säga att dom gick fel elr whatever. Och sen så BAM! så bara bryter dom hela tävlingen, vilket inte förvånade mig faktiskt, det tog ju evigheter. Vi hann ändå med alla förutom 1 kontroll. Vi var iaf ute mellan halv elva till fem på morgonen. Frukost var vid åtta så först tänkte jag inte sova alls men jag råka somna så jag sov i 1½ timme. Sen vare bara prisutdelning och sånt och sen åkte vi hem. Sov i två timmar. Kollade på hockey, yeeeey färjestad i finaaaal! Och nu sitter jag här! Hungrig är jag också! Skolan imorn kmr vara ett helvete! Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv