onsdag 9 mars 2011

yuck!

hey u!
idag har jag varit hemma...har lågt blodtryck och då har jag 0 energi så jag orka verkligen inte "/ Men såklart så missar jag MASSOR, typiskt mig, jag är aldrig borta från skolan och sen när jag väl är det så missar jag läs o hörförståelse delen på tyskan och muntliga np svenskan. åååååh! aja, får väl förhoppningsvis göra det någon annan gång (såklart). Imorn blir det skola iaf, så dålig är jag inte, men det var bra att vara hemma idag för min hjärna känns som om den har lagt av och väger ett ton. Hostan som jag har haft i snart två veckor blir inte bättre, istället nästan värre. När jag hostar känns det som om jag ska spy :s Tror att mamma skulle försöka hitta något på apoteket åt det så jag hoppas det blie bättre snart för detta är verkligen inte trevligt!
Så idag har jag bara råchillat, kollat på tv och ätit makaroner typ. liv. Nu kom mamma hem med en råäcklig host medicin sak. Gross! Måste ta min blutsaft som jag har börjat att ta också. Den innehåller typ en massa järn och sånt braigt för mig.
Nu måste jag äta, plugga tyska (prov imorn) och sen ska jag se på Glee.
Hoppas att alla andra mår bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv