söndag 13 mars 2011

da, da, da, underbart :D

Häääjsan :)
Söndag idag, vilket betyder måndag imorn vilket betyder....blä :(....skola "/
men idag har jag varit med och hjälpt till nere i liljenäs sporthall :) vi hade då en pingistävling och jag dömde en massa matcher, det var rätt drygt, men annars så fanns det alltid kuligt folk att prata med :) Jag skulle vara där 8 men jag vakna vid åtta så ja....jag kom lite sent :p så typiskt ;) men kul var det iaf! måste säga att våran pingisklubb är så proppfylld med awesome folk, alla som spelar är nästan yngre än mig (bara marcus som är äldre) men jag kan verkligen umgås med varenda en för dom är så sjukt snälla och helt underbara människor allihopa :)

Imorgon bär det av till skolan som sagt och jag bryr mig inte om vad som händer elr vad vi gör för det är så kul att träffa alla kompisar igen :)

Hoppas ni har det totally awesome dudes! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv