onsdag 16 mars 2011

väry much :s


Nämen tja...vilken fullproppad dag, inget att gilla precis. Började dagen med världshistoriens svåraste nationella prov ever i kemi "/ asså jag fick typ gissa på allt, är glad om jag ens får G, så svårt var det...ändå har jag nu läst kemi i tre år, jag måste vara väldigt idiotisk! Planerade en labb också som vi ska utföra på måndag, får se vad jag får för något betyg där. Har säkert glömt något jätteviktigt! Skulle inte förvåna mig ett dugg! Usch...
Sen så hade jag lektion på badhuset, inte det lättaste, men det gick väll bra. Sen var det engelska och sen så var det Thai boxning med hälsa/motion. Men jag fick gå tidigare för jag skulle dra ut tänder i Grums.
Så iaf så åkte jag hem, duscha mega speedat, åt mega speedat och åkte till Grums. Där drog jag ut 2 tänder i överkäken, en på vardera sida. Ingen big deal precis, dragit ut väldigt många tänder i mitt lilla liv så jag är van. Bedövningen gör rätt så ont men jag vill inte visa det så jag skiter i att det gör ont och slappnar av istället ;) Och när hon drog ut tänderna, herre vad hon tog i och sen efteråt sa hon at det gick väldigt smidigt..jag bara, keeeeej, trodde inte jag...men visst, visst :)
Något som är awesome med mina "tänder" är att det slutar att blöda nästan direkt så jag slipper ha dom där äckliga bomullstussarna i käften 4ever. Men bedövningen sitter såklart fortfarande i, det gör det alltid skit länge för mig, det ända dåliga "/ lite jobbigt är det att! Men, men....för ni som inte fattar så drar jag ut tänder i överkäken för att så småningom få tandställning även i överkäken, har ju bara i under nu! Så nu är jag redo för räls ;)
Snart ska jag plugga biologi, jag prov imorn på ekologi och en massa. fattar ni vad mkt jag har or what? :( stressad to max. Men biologi sätter sig som klister i min hjärna, så det går nog bra :)....förhoppningsvis! x)
Imorn är det också St. Patricks day :) Tänkte måla naglarna gröna också om jag hinner....det är ju Glee vid 8 som jag inte kan missa ;)

Ha en fortsatt bra onsdag elr när ni än läser detta ;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv